موقت(بشتاااابید بشتااابید)

متن مرتبط با «ندارم» در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) نوشته شده است

حس خوبی ندارم

  • نیلوبلاگ

    Monday 23 Mordad 96 ینی خیالم از هیچی راحت نیست تو این زندگی همش رو اگرو شایدو کاش اینطور بشه داره پیش میره ۵ موافق ۰ مخالف سلام. ممنون بابت وبلاگ خوبتون. لذت بردم. لطفاازوبلاگ ماهم دیدن کنید.xa0 توکل داشته باش همه چی درست میشهخب؟ خیال کی راحته تو این زندگی آخه؟ ...

    ادامه مطلب
  • یک گوشه میشینمو به کسیم کاری ندارم

  • نیلوبلاگ

    اگر آروم شدن به معنی بزرگ شدنهxa0 پس بزرگ شدم دارم بزرگ میشم هنوز گاهی شیطنتی میکنم ولی دوباره برمیگردم یک گوشه میشینمو مشغول کارخودم میشم اینجا نوشتن برام لذت داشت عاشقش بودم عاشق اینکه من بنویسمو شما بخندینxa0 ولی الان یک دخترک آرومی شدم که تقریبا هیچ اتفاق خنده دار قابل تعریفی براش نمیوفته از اینکه مطلبی برای نوشتن ندارم عصبی میشم عادتم شده معتادش شدم میام صفحه رو باز میکنم میخوام شروع کنم ب نوش...

    ادامه مطلب