دلم شلوغی قدیم بیانو خواست

خرید بک لینک

(*حذف شد*)

+کانال زدم که راحت باشم هر روز بنویسم ،خودسانسوری نکنم

وقتی چیزی مینویسم به صدبار نخونمشو پاکش نکنم

ولی الان بعد پنج شیش ماه دوباره دچارش شدم:-/

فکر کنم باید برم تو همون دفتر چند سال پیشم بنویسم


++ همه تغییر کردیم

از خوندن آرشیوم و آرشیوهاتون فهمیدم

روزگار بدیه

همه بجای شادتر شدن غمگین ترو گوشه گیرتر شدیم متاسفانه

و متاسفانه تر اینکه اسم این گوشه گیری رو پختگی میذارن و اون شادابی قدیمو بچگی...


موقت(بشتاااابید بشتااابید)...

ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: پنجشنبه 12 بهمن 1396 ساعت: 12:22

صفحه بندی