۱. تازگیا زیدان خیلی شبیه هیتمن شده!!
۲.تو کتابخونه یک دختری میاد برا کنکور ارشد میخونه
خیلی عصبیه همش درحال دعوا کردن با بچه ها یا مسئولاس
بعد ما بهش میگیم وهشی:-/
حالا فاطمه گیر داده این اخر هفته کنکور داره بیا بریم ازش حلالیت بطلبیم ی وقت آهش مارو میگیره
والاع من که حرفی ندارم ففط مشکل اینجاس چی بریم بهش بگیم
مثلا بریم بالا سرش بگیم ببخشید ما به شما میگفتیم وهشی مارو حلال کن
اونم خیلی ریلکسبا یک لبخند ملیح میاد دو تامونو به دو قسمت نامساوی تقسیم میکنه
۳.دو سالگی وب جانمان*_*
۴. جمعه ظهرش استراحتم بود، بیکار ،بعدu200dِ اینکه به همه ی وبا یک سریزدم
رفتم تو قسمت هرزنامه اون صفحات اخرش
دیدم چقدر از این وبلاگایی که الان برا خودشون شاخ شدنو سلبریتی پیام کاپی مثه این رباطا میفرستادن
که مثلا میگن وای چه وب خوبی چ مطلب مفیدی دنبالی دنبالم کن
بعد الان میری نظر میذاری با کلی فیس و ادا دو کلمه مینویسن برات بعدم با عینک دودی تو افق محو میشن:-/
ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 29