چند سال پیش یک کتابی رومیخوندم که نوشته بود
وقتی حس میکنی یکیو دوس داری و توجهت بهش جلب میشه بدون اون هم توجهش بهت جلب شده
این مثل یک نوع تله پاتیه
نمیدونم واقعا درست هست یا نه
چون آدم به این فکر میکنه که وقتی یک بازیگرو دوست داری خوب اونکه تورو ندیده چطور میشه!!
ولی برای من در دنیای واقعی همینطور بود!!!
شاید چون همچین ذهنیتی رو داشتم اینطور بود و فقط فکر میکردم که طرفمم منو میبینه
شایدم وقتی توجهم جلب میشد بهش که میدیدم داره بهم توجه میکنه!!!
کلا شایدها زیادن...
ولی هرچی هست بهتر از اینه که هعی بشینی فکر کنی همه ی اونایی که دوسشون داری ازت متنفرن یا ازت خوششون نمیاد
ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال میکنید
برچسب: رابطه,رابطه با,رابطه مقعدی,رابطه نامشروع,رابطه با زن شوهردار,رابطه و برادر,رابطه با مادر,رابطه از عقب, نویسنده: بازدید: 30