تعلیم رانندگی که میرم
از بس تو چاله چوله ها انداختم
که امروز یکیو انداختم وسط ، ماشین نیوفتاد تو چاله
مربیم میگه میخوای برگردیم بنداز تو چاله یک وقت عذاب وجدان تورو نگیره
ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 31