تچکر کنم دیگه زشته:))

خرید بک لینک

مرسی از دعاهاتوووون

واقعا ممنونم

انگار فقط یک معجزه میتونست اون عمارتو برامون نگه داره

و نگه داشت:-)


+این عکسو دیشب دراوج ناراحتی و ناامید گرفتم

و به این هم فکر میکردم فردا هزارمین روز وبمه چقد دلم میخواست یک پست با خوشحالیو شادی بذارم

ولی بخاطر ایشون↓ بشدت ناراحت بودم (مرسی بازمممم کلیییی متچکرمم)


موقت(بشتاااابید بشتااابید)...

ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 38 تاريخ: سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت: 14:40

صفحه بندی