رفته بودیم سینما ۵ بعدی
اصن اونقد طبیعی و با کیفیت بود داشتم ذوق مرگ میشدم یک حس غروری منو دربرگرفته بود ول نمیکرد
.مثلا خواستیم تخلیه انرژی کنیم یکم جیغ بزنیم دو تا از فیلم ترسناکاشو انتخاب کردیم
۱.نشستیم یک پسر بچه ی خیلییییی بانمکی پشتمون بود که یکجا دیدم صحنه تاریکه برگشتم یکی کوبیدم پس کلش (خوب شد ننه باباش نبودن از تو تلویزیون دم در ببینن مارو)
۲. از اول تا آخر داشت میگفت عروس ننم میشی! حالا روحه داشت خودشو جر میداد مارو بترسونه
۳. دایناسوره اومد تو پوزم داد زد دو چیکه آب از دهنش تو فیلم زد بیرون اینا یک تشت آب خالی کردن رو سرمون:-
۴. عینکه اونقدر کثیف بود هر چند دقیقه شیشه پاک کنشو میزدیم
۵. ی جا روحه اومد تو پوزم خندید بعدم شبیه زامبی شد اونقدر خندیدم که نفهمیدم نصف فیلم چی شد
۶.نصف دیگه ی فیلمم با یک چشمم بالارو میدیدم با یکی پایینو قاطی کردم نفهمیدم چی شد
۷. روحه اونقدر مسخره یود که خواهر جان میگه المی مون بیشتر شبیه روحه تا تو خاک بر سر
۸. پاهامو چون صندلی های جلو خالی بود گذاشته بودم رو دسته هاش بعد فیلم فهمیدم موقع موشا و سوسکاو ملخا یک چیزایی از زیر پا رد میشن که بنده ریلکس نگا جیغ زدنای بقیه میکردم فکر کردم دیوونه شدن
۹. وقتی اومدیم بیرون نمیدونم چرا نصف مردم مثه بز نگامون میکردن نصفم نیششون باز بود :-
۱۰. خدایی فکر نمیکردم اینقدر با کیفیت باشه فیلماشون
ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37