از وقتی اون پسر بچه ده ساله رو دیدم که چندین اختراع داشتو مشاور نوبخت بودو طراح خودرو(!)
به فکر فرورفتم ببینم من چه گلی به سر این مملکت زدم
و یادم اومد در سال دوم دبیرستان یک کشفی داشتم که وقتی بازگوش کردم معلم زیستمون تا چند روز تشنج میکرد
کشفمان هم این بود که گنجشک مخرج نداره ( ببینید ) (به عنوان نکته کنکوری دارم بهتون میگم تابحال جایی نگفتمش ریا نشه)
مدیونین اگر فکر کنین من به اون سن هنوز نمیدونستم مخرج چیه:-/
ما را در سایت موقت(بشتاااابید بشتااابید) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 28